Talotekniikkapalveluita tarjoavan Aro Systemsin markkinointi- ja viestintäjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on valittu KTM Jukka Aro (36). Hän siirtyy Aro Systemsille Onnisen markkinointijohtajan paikalta ja aloittaa uudessa tehtävässään 8.1.2018.

”Markkinointi- ja viestintäjohtajan tehtävä on Aro Systemsillä täysin uusi ja tämä on suunnitelmallinen askel matkallamme talotekniikan menestyvimmäksi ja arvostetuimmaksi yhteistyökumppaniksi. Brändillä ja asiakaskokemuksella on tässä suuri merkitys ja olen iloinen saadessamme Jukka Aron johtamaan ja kehittämään tätä osa-aluetta”, sanoo Aro Systemsin toimitusjohtaja Petri Myllyniemi.

Jukka Aro on toiminut aikaisemmin erilaisissa markkinoinnin ja viestinnän tehtävissä Onnisella. Viimeiset kuusi vuotta hän on vastannut Onnisen markkinoinnin johtamisesta.

”Odotan innolla hyppäämistä mukaan rakentamaan pitkän historian omaavan perheyrityksen brändiä. Aro Systemsillä on erittäin ammattitaitoinen henkilökunta ja selkeä tahtotila tarjota asiakkaillensa parasta taloteknistä osaamista, tähän tiimiin on mahtava liittyä”, sanoo Aro.