Vielä ehdit ilmoittautua visioseminaariin!

Tervetuloa sähköistysalan tulevaisuutta luotaavan seminaariin 25.4.2017 Tiedekeskus Heurekaan. Tämänvuotisen Hyvinvointia sähköllä -visioseminaarin teema on "Sähköllä uuteen aikaan". Maksuton iltapäiväseminaari on suunnattu sähkö-, rakennus- ja energia-alan ammattilaisille ja vaikuttajille sekä yhteiskunnallisille päättäjille.

KATSO OHJELMA JA ILMOITTAUDU VIIM. 12.4. >

Paneeli: Miten Helsingistä rakennetaan Smart city?

Sähköteknisen kaupan liiton vuosikokouksen panelistit Mikael Junger (sd.), Otso Kivekäs (vihr.) ja Petri Roininen (kok.)  haluavat kaupungeille lisää tehokkuutta, älykkäitä järjestelmiä, tietoa järjestelmien kehittämiseksi sekä energiankulutuksen optimointia ympäristöhaittojen minimoimiseksi. Liikkuminen älykkäässä kaupungissa nosti esin panelistien näkemyserot. LUE LISÄÄ>

Katso kuinka valo voi palvella Smart Cityn asukkaita

Kaupungistuminen etenee vauhdilla ja Hyvinvointia sähköllä -vision toteutumavuonna 2030 ennakoidaan jo 60%:n maailman väestöstä asuvan kaupungeissa. Millaista kaupunkielämä on silloin? Ainakin valaistusala tekee kaikkensa, jotta se olisi laadukasta, elämyksellistä ja kestävän kehityksen mukaista. Tule visioseminaariin kuulemaan lisää! KATSO VIDEO (2:54)>

Digitalisaatio luo startuppeja jo rakennusalallekin