Hyvä Sähkönumerot.fi-tuotetietopalvelun käyttäjä

Huomioithan kesän sähkönumeroasiat hyvissä ajoin kesäkuun aikana.

Sähkönumerot.fi-itsepalvelu on käytössä normaalisti koko lomakauden ajan, vaikka STK:n toimisto on heinäkuussa lomalla.

Pyydä kuitenkin uudet tuotemerkit, -sarjat ja sähkönumeroalueet hyvissä ajoin kesäkuun puolella, sillä näitä ei itsepalvelussa pääse itse tekemään.

_________________________________________________________________________________

Kilpailu laadukkaista tuotetiedoista kasvaa

Sähkönumerot.fi-palvelussa on kaikkiaan 488 yrityksen tuotteita. Aktiivisia tuotteita on 240.000.

Katso 40 parasta toimittajaa tästä linkistä.

Uusi Tuotetietostandardi-excel tarjoaa uusia tehokkaita toimintatapoja tuotetietojen hallintaan

Uusi Tuotetietostandardi 2017 otettiin käyttöön Sähkönumerot.fi-palvelussa huhtikuussa. Sen tarjoamat mahdollisuudet tuotetietojen tehokkaaseen ylläpitoon kannattaa opetella.

Tuotekuvaukset on helppo päivittää uudella Tuotetietostandardilla

Kuvat, dokumentit ja linkit on voi lisätä URL-osoitteina

Vinkki Tuotetietostandardiexcelin luettavuuden parantamiseksi

API-rajapinnat mahdollistavat tuotetietoprosessien digitalisoinnin

Digitalisaatiota käsittelevissä seminaareissa on peräänkuulutettu avointa dataa ja rajapintoja. Sähkönumerot.fi vastaa nyt tähän huutoon. Tarjoamme 240.000 sähköteknisen tuotteen tuotetiedot API-rajapintojen kautta koko KIRA-alan hyödynnettäväksi.

Sähköalan eri asiakasryhmien tarpeet huomioiden Sähkönumerot.fi-palvelussa olevat tuotetiedot on nyt ryhmitelty tuotetietopaketeiksi, jotka on mahdollista API-rajapintojen kautta välittää automaattisesti asiakkaiden it-järjestelmiin Suomessa. Rajapintojen hyödyntämismahdollisuuksia on lukuisia, kuten esimerkiksi:

Haluaisitteko näyttää omilla verkkosivuillanne Sähkönumerot.fi-palvelussa ylläpitämänne tuotetiedot?

Sähkönumerot.fi-koulutukset

Tuotetietojen merkitys sähköteknisten tuotteiden toimitusketjussa on kasvanut viime vuosina merkittävästi ja Sähkönumerot.fi-palvelun toiminnallisuudet ovat lisääntyneet ja monipuolistuneet. Sähkönumerot.fi-koulutuksesta onkin oleellinen osa sähköistysalan kaupan perehdytystä.

Perehdytykset pidetään aamupäivisin ja niissä keskitytään joko sähkönumeroiden ja Sähkönumerot.fi-sivuston käyttöön tai ETIM-tietoihin. Puolivuosittain pyritään järjestämään myös koko päivän koulutus, jossa käsitellään kummatkin osa-alueet samana päivänä. Maksuttomat tapahtumat järjestetään STK:n tiloissa Lauttasaaressa. llmoittaudu edellisen viikon perjantaihin mennessä: Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..

Seuraavat koulutukset:
24.08.2018 klo 10-15   Sähkönumerot.fi perehdytys + ETIM perehdytys
04.09.2018 klo 9-12     Sähkönumerot.fi-perehdytys
11.9.2018 klo 9-12       ETIM-perehdytys

Jos haluat peruuttaa tilauksen, klikkaa tästä
Osoitelähde: STK:n ja Sähkönumerot.fi-palvelun asiakasrekisterit
Tietosuojaseloste