STK:n kehittämispäällikkö Katri Huhtisen blogikirjoitus:

Sähkönumerot.fi on tavoitettavissa

stk henkilokuntaTervetuloa tervehtimään - tavoitat STK:n porukan uudesta osoitteestamme Takomotie 8, 00380 Helsinki.

Palvelun käyttövinkkejä voit kysyä esimerkiksi vinkkikoulutuksessa, joka järjestetään 28.4. kello 10 -14 avoimien ovien periaatteella. Koulutus on vapaamuotoinen tilaisuus, jossa sana on vapaa eikä tyhmiä kysymyksiä ole.

Joka kuukauden ensimmäisenä tiistaina järjestetään Sähkönumerot.fi-perehdytystä ja joka kuukauden toisena tiistaina pääset perehtymään ETIMin mukaisten teknisten tietojen ylläpitoon. Perehdytykset järjestetään Takomotiellä. Perehdytykset löytyvät Sähkönumerot.fi-etusivun tapahtumista.

Jos taas haluat perehdyttää ulkomaisen esimiehesi tai päämiehesi sähkönumeroiden maailmaan, niin heille voit vinkata kevään etäperehdytyksestä: Introduction to Sähkönumerot.fi - product data highway of electrical products, joka pidetään englanniksi 18.3.2020 kello 10-11. Ilmoittautuneille lähetetään erillinen kutsu verkkokoulutukseen. Tilaisuuteen voi osallistua myös paikan päällä.

Tuoteryhmätapaamiset ja yleisnimien päivittäminen jatkuu keäväällä. Seuraa tässäkin Sähkönumerot.fi-etusivun Tapahtumat-osiota ja tarvittaessa ilmoittaudu mukaan pavavereihin. Monia tuoteryhmiä on jo käyty läpi ja etenkin valaistukseen liittyvissä tuoteryhmissä tapahtui paljon yleisnimimuutoksia. Kannattaa myös muistaa, että yleisnimet elävät jossain määrin muutenkin, joten muista tarkistaa ajantasaiset yleisnimet Sähkönumerot.fi-palvelun Tuoteluettelonäkymän Yleisnimet-välilehdeltä.

Vielä ehdit myös osallistua veikkaukseen, jossa arvataan montako sähköautoa on Suomessa vuoden 2020 lopussa. Veikkauslomake sulkeutuu 4.3.2020.

Tapaamisiin!

Katri Huhtinen