Tervetuloa aamukahvitilaisuuteen!

Digitalisaation hyödyntäminen tuote- ja palveluliiketoiminnassa

Aika: Keskiviikko 4.12.2019 kello 9.00 - 10.30 (aamukahvi kello 8.30 alkaen)
Paikka: Teknisen Kaupan Liitto ry, Eteläranta 10, 00130 Helsinki - Neuvottelukeskus
Hinta: Jäsenille maksuton
Ilmoittautuminen: TÄSTÄ  26.11.2019 mennessä

Digitalisaatio vaikuttaa yritysten toimintaympäristöön kiihtyvällä vauhdilla Liiketoiminnan digitalisoituminen ja muutokset asiakaskäyttäytymisessä vaativat myös teknisen kaupan yrityksiä uudistumaan ja vahvistamaan omaa ymmärrystään digitalisaatiosta. Digitalisaatio luo mahdollisuuksia uusien liiketoiminta- ja ansaintamallien synnyttämiselle sekä tarjoaman laajentamiselle. Toimialarajat hämärtyvät, kun yritykset pyrkivät löytämään uusia kasvupolkuja.

Tiedon hyödyntämisestä muodostuu yritysten keskeinen kilpailutekijä. Mikä on laajennettu tuote ja miksi se on kiinnostava? Miten markkinassa voi erottautua tuotelaajennusten kautta? Miten digitaalisuus luo mahdollisuuksia laajemman tuotteen, laajemman ansainnan, erottautumisen ja asiakasuskollisuuden alueella? Näihin kysymyksiin tilaisuudessa vastaa liikkeenjohdon konsultti Antti Sääksvuori, Partner, Krios Business Consulting Oy:stä. Hän tuntee erittäin hyvin yritysten käytännön haasteet tuotehallinnan, tuotteistamisen, tuotekehityksen sekä tarjoama- ja portfoliojohtamisen suhteen.

Tilaisuudessa saat vastauksia muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

- Mikä on laajennettu tuote ja miksi se on kiinnostava? Asiakkaan tarve vs. tuote, miten markkinassa voi erottautua tuotelaajennusten kautta?
- Mitä digitalisaatio tarkoittaa tuote- ja palveluliiketoiminnassa?
- Miten digitaalisuus luo mahdollisuuksia laajemman tuotteen, laajemman ansainnan, erottautumisen ja asiakasuskollisuuden alueella?
- Mitä virtuaalisuus, laajennettu (AR) todellisuus ja digitaaliset tuotekaksoset mahdollistavat tuote- ja palveluliiketoiminnassa? Mitä tämä voi käytännössä tarkoittaa?

Tilaisuuden ohjelma:

Aamukahvi tarjolla kello 8.30 alkaen
Tilaisuuden avaus, Hannu Kyyhkynen, Johtava asiantuntija - Osaamisen kehittäminen, Teknisen Kaupan Liitto ry
Digitalisaation hyödyntäminen tuote- ja palveluliiketoiminnassa - yritysesimerkkejä, Antti Sääksvuori, DI, Partner, Krios Business Consulting Oy
Keskustelua, kysymyksiä ja ehdotuksia
Tilaisuuden yhteenveto, Hannu Kyyhkynen
, Teknisen Kaupan Liitto ry

Aamupalatarjoilun vuoksi pyydämme ystävällisesti ilmoittamaan osallistumisesta viimeistään 26.11.2019. Paikkoja on rajoitetusti.

Välitäthän kutsun ystävällisesti kollegoillesi ja muille organisaatiosi jäsenille, jos katsot tilaisuuden sopivan myös heille!

Tervetuloa!

Hannu Kyyhkynen