Hyvä teknisen kaupan ammattilainen,

erinomaiset palautteet saanut, teknisen kaupan esimiehiä kouluttava TEKLiideri -valmennus käynnistyy uudistettuna keväällä 2021. TEKLiideri -ohjelman rakenne ja sisältö pysyvät ennallaan, mutta osallistujien saamaa vertaispalautetta on lisätty ja henkilökohtaisiin voimavaroihin kiinnitetään ohjelman aikana entistä enemmän huomiota.

Olemme suunnitelleet yhdessä Talent Vectian kanssa hybridi-version, mikä mahdollistaa parhaiten koronatilanteen jatkuessa niin henkilökohtaisen oppimisen kuin vertaistuen valmennuksen aikana. Mikäli epidemiatilanne paranisi ensi vuoden alkuun mennessä, olemme luonnollisesti varautuneet lähipäivävalmennuksiin kaikkien jaksojen osalta.

Valmennusjaksot painottuvat johtajuuden eri näkökulmiin. Keskeisessä asemassa ovat oppiminen ja uuden tiedon luominen yhdessä. Valmennusjaksojen välillä osallistujat treenaavat opittuja valmiuksia arjessa ja saavat kollegapalautetta. Lisäksi oppimista tuetaan läpi ohjelman menevillä oppimisprojekteilla, joissa hyödynnetään muun muassa kirjallisuutta. Jokainen ohjelman osallistuja saa ohjelman aikana henkilökohtaisen johtamispalautteen ja osallistuu hyvinvointimittaukseen, joka antaa esimiehille eväitä henkilökohtaiseen hyvinvoinnin rakentamiseen, työssäjaksamiseen ja palautumisen hallintaan.

Edellä mainituista lähtökohdista viritimme TEKLiideri -johtamisohjelman uudelle tasolle.

Hyödyt osallistujalle:

• Valmentaa osallistujaa tehokkaasti ja yksilöllisesti (360 -arviointi ja First Beat -hyvinvointimittaus)
  • Mahdollistaa parhaiden johtamiskäytäntöjen jakamisen
  • Luo osallistujalle verkostoja teknisen kaupan toimialalla
  • Perehdyttää osallistujan viimeisimpiin johtamistrendeihin
  • Haastaa osallistujan astumaan omalle kehitysalueelleen ja mahdollistaa työtyytyväisyyden kasvun koko organisaatiossa
  • Antaa osallistujalle näkemystä, varmuutta ja konkreettisia työkaluja arjen johtamiseen

TEKLiideri on viidestä intensiivijaksosta (10 päivää) koostuva koulutusohjelma teknisen kaupan johtajille ja esimiehille, jotka haluavat uudistua ja nostaa henkilökohtaisen johtamisosaamisen aivan uudelle tasolle. Seuraava ryhmä starttaa helmikuussa 2021. Valmennuskokonaisuuden hinta osallistujalta on jäsenillemme 4250 €. Lisäksi kokous-, ruokailu- ja majoituspaketti lähiohjelman osalta 300 € per jakso. Hinnat alv  0 %. TEKLiideri majoitus- ja kokouspaketti veloitetan erikseen toteutuneen mukaan (hybridimallissa siis 1. ja 5. jakso).

Valmennuksen päivät ja paikat ovat: 1. jakso: Liideri suunnan näyttäjänä 10. - 11.2.2021 Mustion linna
2. jakso: Liideri esimiehenä 3. - 4.3.2021 virtuaalitoteutus
3. jakso: Liideri busineksen johtajana 14. - 15.4.2021 virtuaalitoteutus
4. jakso: Liideri uudistajana 5. - 6.5.2021 virtuaalitoteutus
5. jakso: Liiderinä kasvaminen 2. - 3.6.2021 Mustion linna

Ilmoittautuminen on käynnissä - varmista osallistumisesi ja ilmoittaudu TÄSTÄ 27.1.2021 mennessä. Paikkoja on rajoitetusti, mukaan kevään 2021 ryhmään otetaan 15 - 20 osallistujaa. Lisätietoja ohjelman tarkemmasta sisällöstä saat  esitteestä tai soittamalla allekirjoittaneelle.

Nostetaan teknisen kaupan johtaminen yhdessä uudelle tasolle!

TEKLiideri -terveisin Hannu Kyyhkynen
Johtava asiantuntija, Osaamisen kehittäminen