Tietoa tästä tapahtumasta

YritysAkatemian webinaarissa käsitellään muuttunutta tietosuojalainsäädäntöä.

Aika: 22.1.2021 klo 9-12
Paikka: Webinaari
Hinta: 390 € (ei sis. alv)
Ilmoittautuminen: TÄSTÄ viimeistään 15.1.2021

Teknisen Kaupan Liiton jäsenet saavat 10% alennuksen valmennuksen hinnasta. Ilmoittautuessanne kirjoittakaa Ilmoittajan tiedot Viitetoivomus -kohtaan "Teknisen Kaupan Liiton jäsenyritys" saadaksenne alennuksen.

Kuvaus:

Tietosuojalainsäädäntö muuttui lailla ja asetuksella. Tietosuoja updatessä on myös katsaus viranomaispäätöksiin ja tulkintoihin tietosuojasta. Miten osoitusvelvollisuus jatkuu?  Mistä annettu ensimmäiset sanktiot Suomessa? Muuttuiko jonkin vielä tänä vuonna tai mitä jäi tekemättä. Entä tiedonhallintalain vaikutukset? Mitä pitää vielä huomioida? Mitä jatkuva parantaminen tarkoittaa tietosuojatyössä?

Kenelle:

Tietosuojavastaavat, johto, esimiehet, asiantuntijat, tietosuojatyöhön osallistuvat

Lue webinaarin OHJELMA.

Ilmoittautuneet saavat viimeistään edellisenä päivänä ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääsee seuraamaan lähetystä. Kaikki striimiin ilmoittautuneet saavat tallenteen käyttöoikeuden 30 päiväksi, eli tilaisuuteen kannattaa ilmoittautua, vaikka ajankohta ei sopisikaan kalenteriisi.