YritysAkatemian webinaarissa käsitellään tulliasioita muuttuvassa maailmassa - vienti- ja tuontimenettelyt, Brexit ja kauppasodat.

Aika: 3.2.2021 klo 9-13
Paikka: Webinaari
Hinta: 490 € (ei sis. alv)
Ilmoittautuminen: TÄSTÄ viimeistään 20.1.2021

Teknisen Kaupan Liiton jäsenet saavat 10% alennuksen valmennuksen hinnasta. Ilmoittautuessanne kirjoittakaa Ilmoittajan tiedot Viitetoivomus -kohtaan "Teknisen Kaupan Liiton jäsenyritys" saadaksenne alennuksen.

Kuvaus:

Tulliasioiden hyvä hallinta on entistä olennaisempaa vientiä ja tuontia harjoittaville yrityksille kauppasotien ravistelemassa maailmassa. Britannian EU-eroa koskeva Brexit asettaa niin ikään uusia haasteita suomalasille yrityksille ja niiden tulliasioista vastaaville henkilöille. Brexitiä koskevat yksityiskohdat ovat edelleen epäselvät ja niin sanottu kova Brexit on yhä mahdollinen siirtymäkauden jälkeen. Ulkomaankauppaa harjoittavissa yrityksissä tulliasiat jäävät yhä liian vähäiselle huomiolle, minkä vuoksi tulliasioista vastaamaan joutuneet työntekijät tuntevat epävarmuutta ja osaamisvajetta vaativien tulliasioiden edessä. Tämä koulutus antaa vankat perusvalmiudet ymmärtää tulliasioita ja saada varmuutta niiden hoitamiseen sekä vinkkejä, kuinka viedä asiaa eteenpäin yrityksessä. Kouluttajana toimii tulliasiantuntija OTK Matti Alpua, joka kouluttaa tulliasiat selkokielellä niin, että kuulijat ymmärtävät ja rohkaistuvat avoimeen keskusteluun ja kysymään tulliasioista.

Kenelle:

Koulutus soveltuu kaikille tulliasioiden parissa kuten vientimyynnissä, ostotehtävissä, verotuksessa, logistiikassa ja taloushallinnossa työskenteleville henkilöille.

Lue webinaarin OHJELMA.

Ilmoittautuneet saavat viimeistään edellisenä päivänä ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääsee seuraamaan lähetystä. Kaikki striimiin ilmoittautuneet saavat tallenteen käyttöoikeuden 30 päiväksi, eli tilaisuuteen kannattaa ilmoittautua, vaikka ajankohta ei sopisikaan kalenteriisi.